FAQ
-
Woordenlijst
-
Wat is een passtuk?
Omdat de muur niet altijd recht loopt wordt dit afgewerkt met een passtuk. Dit is een kastonderdeel dat mee kan aangepast worden met de vorm van de muur. Er zijn twee soorten passtukken. Een passtuk voor aan de zijkanten van de kast en een passtuk voor aan de bovenzijde van de kast. Bij de passtukken bovenaan, opletten voor verlichting. De deuren moeten onder de verlichting geopend kunnen worden. Bij passtukken aan de zijden: de laden en deuren moeten volledig geopend kunnen worden zonder dat ze tegen een vensterbank, radiator, … kunnen botsen.
-
Wat is een afwerkzijde?
Een afwerkzijde is een zijde die tegen de zijkant van de kast wordt gemonteerd, indien dat deze zijkant zichtbaar is. Dit onderdeel loopt dan in de diepte van de voorkant van de kast tot tegen de muur.
-
Wat is een plint?
Dit onderdeel komt onder de kast te zitten. Deze hoeft enkel in de lengte aangepast te worden, nadat de kast is geplaatst. Deze dient om de sokkel te verbergen.
-
Wat is een tablet?
Als de bovenzijde van de kast is gezien, kan de bovenzijde van de kast afgewerkt worden met een tablet. Er zijn twee diktes waar je kan tussen kiezen: 18mm en een dubbele dikte van in totaal 36 mm (2 X 18 mm).
Kasten configurator
-
Ik wil iets ontwerpen dat niet mogelijk is in jullie configurator.
U kunt contact opnemen op onze contactpagina.
-
Kan ik nog kiezen om de buitenzijde te schilderen?
Voor de buitenzijde bieden we mdf deuren aan. U kunt ook kiezen om ze te voorzien van groefjes, gelijk of ongelijk verdeeld. Ze moeten door de klant nog opgeschuurd en geschilderd worden.
-
Hoe meet ik de kasten op?
Voor de opmeting van de ruimte: lees er alles over hier.
-
Uit welke kleuren kan ik kiezen?
In de configurator kan je de kleuren apart kiezen voor de binnenzijde en de buitenzijde van de kasten.
-
Kan ik kasten bestellen zonder handgrepen?
Handgrepen kunt u op het einde van de configurator aanduiden. Als u een ander model wilt dan dat wij aanbieden, kunt de optie kiezen om geen handgrepen te bestellen.
-
Kan ik meerdere kastgehelen bestellen?
Ja, u kunt verschillende kastgehelen samenvoegen in het winkelwagentje om zo op leveringskosten te besparen.
-
Hoe bepalen jullie de prijs van het kastengeheel?
In onze configurator worden alle onderdelen samengevoegd en berekenen we zo uw prijs van de deur.
-
Ik heb een fout gemaakt wat moet ik nu doen?
Nog in de configurator? Pas de instellingen aan naar uw wensen in de configurator. In uw winkelwagentje kan een deur eenvoudig verwijderd of bewerkt worden.
Bestellingen
-
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons veilig betalen met Bancontact en Sepa.
-
Kan ik een bestelling retourneren?
Nee, de kasten worden voor u op maat gemaakt waardoor ze niet teruggenomen worden. Bij aflevering dient de klant een document te tekenen dat ze de goederen in goede staat hebben ontvangen.
-
Wanneer en waar kan ik deze komen ophalen?
Kasten kunnen van maandag tot vrijdag opgehaald worden tussen 7u en 16u op het volgende adres: Emiel Clausstraat 21, 8793 Sint-Eloois-Vijve. We brengen u op de hoogte wanneer uw bestelling klaar ligt.
-
Wat doen jullie met mijn gegevens?
Deze worden enkel gebruikt voor uw bestelling door te voeren.
-
Kan ik een bestelling annuleren?
Bestellingen kunnen in de configuratie geannuleerd worden. Na de definitieve bestelling kunnen we dit jammer genoeg niet annuleren omdat we direct aan de slag gaan met uw bestelling.
-
Kan ik ter plekke betalen?
Betalingen zijn via de website te betalen.
-
Kan ik een maandelijkse factuur krijgen?
Betalingen zijn via de website te betalen.
Leveren & Ophalen
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Binnen de 6 weken leveren we de bestelling. We brengen u op de hoogte welke dag en uur de bestelling zal geleverd worden.
-
Plaatst u de kasten ook zelf?
Wij plaatsen de kasten niet zelf. Met onze eenvoudige handleiding kunt u de kasten zelf plaatsen.
-
Hoe worden mijn kasten verpakt?
De kastonderdelen worden ingepakt met folie en worden geleverd op een pallet tot aan de voordeur op het gelijkvloers.
-
Wat als deze niet in mijn auto past?
Bij de bestelling kan er gekozen worden voor een levering aan huis. Indien u deze wilt afhalen en deze past niet in uw auto kunnen wij deze leveren tegen een vergoeding.
-
Ik heb een foute levering gekregen wat nu?
Neem contact met ons op en stuur een foto van de foutieve levering.